Voucher upominkowy na karcie plastikowej – świetny pomysł na prezent!

Voucher upominkowy na karcie plastikowej – świetny pomysł na prezent!

Urodziny, Dzień Matki, Dzień ojca, Dzień Kobiet, Boże Narodzenie... – okazje do wręczenia vouchera upominkowego można by długo wymieniać. Dziś opowiemy nieco więcej o formach, jakie może mieć taki voucher – czy lepiej sprawdzają się upominkowe karty plastikowe, czy jednak te, w wersji papierowej? Jaki rodzaj kart upominkowych sprawdzi się najlepiej? Dowiedz się więcej o kartach upominkowych – voucherach, które mogą być również skutecznym materiałem promocyjnym!

Materiały promocyjne i prezenty w jednym

Voucher upominkowy jest jednocześnie wizytówką firmy – obdarowana nim osoba z pewnością przynajmniej zapozna się z ofertą danego punktu. Jest także prezentem, upominkiem, który powinien estetycznie prezentować się w torebce z czekoladą czy butelką dobrego wina. Warto więc zadbać o to, by taki voucher miał atrakcyjną szatę graficzną i był przyjemny w odbiorze wizualnym. Dlatego przygotowanie projektu vouchera najlepiej powierzyć profesjonalnemu grafikowi. Możemy również zastanowić się nad dodatkową oprawą takiej karty upominkowej – dobrym pomysłem są na przykład koperty z wydrukowanym logiem firmy i krótką frazą taką jak „Zapraszamy”, „Wszystkiego Najlepszego!” czy „Sto lat Mamo!”.

Jakie informacje powinny znaleźć się na voucherze upominkowym?

Jeżeli zależy nam na dobrze przygotowanym projekcie graficznym, to powinniśmy wcześniej przygotować nasze wytyczne dla grafika – najlepiej w postaci listy lub złożonego maila, w którym wymienimy wszystko to, co chcielibyśmy, aby znalazło się na takiej karcie. Przede wszystkim na takiej karcie podarunkowej powinny znaleźć się informacje o dacie jej ważności oraz o kwocie, na jaką została wystawiona. Niektórzy na takiej karcie pozostawiają również miejsce na krótki tekst – na przykład imię i nazwisko obdarowywanej osoby. Nie jest to jednak regułą, a jeżeli w firmie znajduje się drukarka kart plastikowych, to taki napis można wygenerować cyfrowo w kilka sekund – prezentuje się to o wiele lepiej, niż odręcznie wpisane dane. Na karcie podarunkowej nie powinno również zabraknąć elementów systemu identyfikacji wizualnej firmy – loga i kolorów firmowych. Na voucherze możemy również zamieścić adres strony internetowej oraz naszego punktu.

Plastikowe czy papierowe – które vouchery upominkowe sprawdzają się najlepiej?

Jeszcze do niedawna powszechnie używano voucherów papierowych, dziś jednak większość z firm wybiera plastikową wersję. Dlaczego? Ponieważ plastikowe vouchery w formacie takim samym jak format karty kredytowej, mieszczą się do każdego portfela, a druk nie ściera się z ich plastikowej powierzchni. Taki voucher jest odporniejszy na uszkodzenia – nie odgina się ani nie przemaka. Sugerujemy więc korzystanie z voucherów plastikowych – oprócz swojego podstawowego zastosowania, każdy z nich jest również estetycznym i trwałym nośnikiem reklamy.