Nowoczesne dotarcie do klienta

Nowoczesne dotarcie do klienta

Istnieje mnóstwo sposobów na zainteresowanie swojego potencjalnego odbiorcy. Wbrew pozorom wcale nasz produkt czy usługa nie musi być najlepsza na świecie, aby można było czerpać z niej ogromne korzyści finansowe. Bardzo często sztuką jest stworzenie takiej kampanii promocyjnej, aby zapadła ona w pamięć osobom, które już niedługo mogą stać się klientami.

Głos młodego pokolenia

Widać wyraźne zmiany w społeczeństwie, jeszcze bardziej napędzane przez szeroko pojętą cyfryzację. Można to dostrzec przede wszystkim poprzez formę przyjmowania informacji. Jeszcze kiedyś długi, merytoryczny tekst w tygodniku lub miesięczniku i jego czytanie był dla nas jednym z najważniejszych momentów dnia. Dzisiaj coraz rzadziej decydujemy się sięgnąć po długie formy pisane. Skupiamy się bardziej na treściach wideo. Praktycznie każda agencja TikTok działająca w Polsce oraz w krajach Europy Zachodniej generuje gigantyczne przychody. Widać wyraźnie, że najmłodsi przedstawiciele obecnie wchodzącego w dorosłość pokolenia kształtują zupełnie nowe trendy, jeżeli chodzi o przyswajanie danych. Warto mieć to na uwadze w momencie, gdy chcemy dotrzeć do nowych odbiorców.

Nie tylko kreatywność

Wiele osób uważa marketing wyłącznie za kreatywne podejście do swoich klientów. Kojarzymy go głównie z chwytliwymi hasłami reklamowymi oraz sloganami, które zapadają w pamięć. Jeżeli jednak się nad tym zastanowimy, to zdecydowana większość potentatów ze światowym zasięgiem nie zmienia swoich haseł reklamowych już od wielu lat. Nie jest to spowodowane wyłącznie ich sukcesem, ale skierowaniem swojego zainteresowania w zupełnie innym kierunku. Otóż zdecydowana większość firm - zarówno gigantycznych marek, jak i małych i średnich przedsiębiorstw - postawiła w dużej mierze na automatyzację swoich działań. Kampanie Facebook Ads cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem na całym świecie, także w Polsce.

Blog i sprzedaż w jednym

Sklepy internetowe bardzo często także mylnie oceniamy jako miejsce wyłącznie do dokonywania zakupów. A przecież powinniśmy tam znaleźć najważniejsze informacje na temat produktów, na przykład w formie bloga. Sklep biurowy, oprócz niezbędnych akcesoriów szkolnych, powinien zamieścić tekst w sierpniu na temat stworzenia najlepszej wyprawki szkolnej. Sprzedaż butów do piłki nożnej nie może odbyć się bez informacji, na którą nawierzchnię najlepiej wybrać dane korki lub halówki. Takie działanie nie tylko pozwala na wzrost zaufania naszych stałych klientów, ale również daje możliwość zwiększenia ruchu na swojej stronie.